Is Bochane Lease aangesloten bij Stichting Keurmerk Private Lease? 
Ja. Een Private Lease contract via Bochane Lease voldoet aan alle eisen en normen zoals opgesteld door Stichting Keurmerk Private Lease.

Hoe herken ik dat het product voldoet aan de eisen vanuit Stichting Keurmerk Private Lease? 
Wanneer het product voldoet aan alle eisen en normen zoals opgesteld door Stichting Private Lease vindt u de logo’s van het Keurmerk terug op alle offerte- en contract documenten. Wanneer het product van de aanbieder is gecertificeerd door de Stichting Keurmerk Private Lease, kent deze aanbieder een deelnemerspagina op de website van de stichting. Daarnaast ontvangt u bij elk Private Lease aanbod de Algemene Voorwaarden Private Lease zoals opgesteld door Stichting Keurmerk Private Lease. Deze voorwaarden vindt u hier.

Wat doet Stichting Keurmerk Private Lease? 
Het Keurmerk Private Lease hoort bij Stichting Keurmerk Private Lease. Stichting Keurmerk Private Lease wil de consument beschermen. Dankzij het keurmerk weet u bij welke partij u veilig en verantwoord een auto kunt leasen. Wij maken graag heldere afspraken. Zodat u precies weet waar u aan toe bent. Het keurmerk geeft dit weer. Wij zijn ervan overtuigd dat het belangrijk is dat u als consument tevreden bent. Samen zorgen we ervoor dat u veilig, verantwoord én vertrouwd kunt rijden in uw private leaseauto! Meer informatie over Stichting Keurmerk Private Lease.

Kan ik een proefrit maken met een vergelijkbaar model? 
Ja, dit is mogelijk. Bochane Lease helpt u graag verder.

Welke opties zijn beschikbaar op private lease modellen? 
De beschikbare opties verschillen per model en uitvoering. Neem dan contact op met Bochane lease en wij helpen u graag verder met een offerte op maat.

In welke kleuren zijn de private lease modellen beschikbaar? 
Wij bestellen de auto van uw keuze bij een vestiging van uw keuze bij Bochane Groep. Uw dealer helpt u dan ook graag met uw keuze en kan u adviseren welke combinaties op korte termijn beschikbaar zijn.

Op welke naam wordt het kenteken geregistreerd? 
Het kenteken wordt middels RTL-registratie op uw persoonlijke gegevens geregistreerd (indien u als contractant vermeld staat). Hiervoor hebben wij een kopie van uw geldige Nederlands rijbewijs nodig. Iedereen dient voorzichtig om te gaan met zijn of haar identiteit. Wij willen u er graag op wijzen dat het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties een app heeft ontwikkeld om een veilige kopie van uw identiteitsbewijs te maken. Download de app “KopieID” in de App Store, Play Store of de Windows Phone Store. Let op dat u alleen uw BSN-nummer verwijdert. Uw rijbewijsnummer dient zichtbaar te blijven.

Is het mogelijk mijn huidige auto in te ruilen? 
Een vestiging van Bochane Groep gaat graag met u in gesprek over de inruilmogelijkheden van uw huidige auto.

Kan ik opties of accessoires toevoegen? 
Ja, dat kan bij Bochane Lease. Een vestiging van de Bochane Groep adviseert u graag over alle mogelijkheden op het gebied van opties en accessoires.

Is Private Lease ook mogelijk voor bedrijven? 
Bochane Lease biedt Private Lease contracten aan voor particulieren. Zoekt u een oplossing voor uw medewerkers of uw bedrijf? Neemt dan contact op met Bochane Lease.

Ik heb nog niets vernomen, maar ik heb wel alle documenten opgestuurd ter beoordeling van mijn aanvraag. Kan ik met iemand in contact komen of de huidige status? 

Heeft u vragen over de status van uw beoordeling dan kunt u contact opnemen met Bochane Lease via telefoonnummer 0850 – 48 04 03 of per e-mail info@bochanelease.nl. Bochane Lease is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08.30 tot 17.30 uur.

Zit ik meteen vast aan het leasecontract na ondertekening? 
Nee, op het moment dat u de leaseovereenkomst tekent heeft u een bedenktijd van 14 dagen. Na het verstrijken van deze bedenktijd, bestelt Bochane Lease uw nieuwe auto bij de vestiging van Bochane Groep.

Hoeveel tijd zit er tussen de bestelling en aflevering van de auto? 
Na goedkeuring van uw aanvraag en het verstrijken van de wettelijke bedenktermijn, bestelt Bochane Lease uw nieuwe auto bij de vestiging van de Bochane Groep. Uw dealer informeert u graag over levertijden en maakt met u een afspraak voor aflevering van uw nieuwe auto.

Wat als ik snel over mijn nieuwe auto wil beschikken? 
Er kunnen natuurlijk altijd redenen zijn waarom u uw nieuwe auto op korte termijn nodig hebt. Mocht u zeker weten dat u geen 14 dagen bedenktijd voor nodig hebt, dan kunt u een aanvullende verklaring ondertekenen bij Bochane Lease.

Waar kan ik de auto ophalen? 
Bochane Lease bestelt uw nieuwe auto bij de vestiging van Bochane Groep. Uw dealer zal met u een geschikt moment plannen voor de aflevering van uw nieuwe auto.

Hoe vraag ik een parkeervergunning aan voor mijn Private Lease auto? 
U kunt contact opnemen met Bochane Lease via telefoonnummer 0850 – 48 04 03 of per e-mail info@bochanelease.nl. Wij helpen u graag verder met een machtiging. Met deze machtiging kunt u zelf een parkeervergunning aanvragen in uw gemeente.

Kan ik nadat ik het leasecontract heb ondertekend nog van het leasecontract afzien? 
Ja, dat kan. U heeft namelijk 14 dagen bedenktijd. Dit betekent dat u een leasecontract kosteloos kunt ontbinden tot 14 dagen nadat Bochane Lease het door u ondertekende leasecontract heeft ontvangen.

Mogen er andere personen in mijn Private Lease auto rijden? 
Iedereen met een geldig Nederlands rijbewijs en toestemming van de contractant mag in de auto rijden.

Is het mogelijk het contract tussentijds te beëindigen? 
Ja, dat is mogelijk. De opzeggingsvergoeding wordt op twee verschillende manieren berekend: 
Manier 1
De opzeggingsvergoeding is het vaste percentage van 40% van de gezamenlijke termijnbedragen die u zonder de opzegging nog zou moeten betalen.
Manier 2
De opzeggingsvergoeding is het verschil tussen de gezamenlijke termijnbedragen die u hebt betaald en nog moet betalen tot het moment van opzegging en de gezamenlijke – hogere – termijnbedragen die u tot dat moment had moeten betalen als u direct de leaseovereenkomst voor de kortere duur was aangegaan. 
De laagste van deze twee opzeggingsvergoedingen is de opzeggingsvergoeding die u dient te betalen.
Rekenvoorbeeld 1
Het termijnbedrag is € 200,-. De overeengekomen leaseperiode is 36 maanden. U zegt op tegen het begin van de 25e maand. 
Manier 1
Zonder de opzegging zou u aan termijnbedragen nog 12 maanden vermenigvuldigd met € 200,- is € 2.400,- moeten betalen. De opzeggingsvergoeding bedraagt dus 40% van € 2.400,- is € 960,-.
Manier 2
Het leasetarief gebaseerd op een looptijd van 24 maanden was, ten tijde van het aangaan van uw leaseovereenkomst, € 250,- per maand. Het verschil in leasetarief dat u heeft betaald op basis van 36 maanden ten opzichte van het leasetarief gebaseerd op 24 maanden, is € 50,- per maand.
De opzeggingsvergoeding bedraagt dus € 50,- vermenigvuldigd met de reeds verstreken looptijd van 24 maanden is € 1.200,-.
In dit geval is de opzegginsvergoeding zoals berekend op manier 1 het laagst. Dit is de opzeggingsvergoeding die u dient te betalen.

Is Private lease via Bochane Lease een financiering? 
Nee, het leasen van een auto wordt volgens de huidige wet- en regelgeving niet gezien als een vorm van financiering. Bochane Lease blijft dan ook eigenaar van de auto.

Kan het maandbedrag tijdens de looptijd wijzigen? 
Het maandbedrag zal niet veranderen, tenzij er fiscale wijzigingen optreden (bijvoorbeeld een wijziging van de houderschapsbelasting, btw, de assurantiebelasting of de invoering van een nieuwe belasting). Dit geldt overigens ook als u een auto koopt. Het bedrag op de offerte is het maandbedrag gedurende de gehele looptijd. 
Wel kan het gebeuren dat u meer of minder kilometers rijdt dan u van te voren had verwacht. Dit kan dan aanleiding geven het jaarkilometrage in uw overeenkomst te wijzigen. In onze algemene voorwaarden vindt u alles tot in detail terug.

Wat is inbegrepen bij de leaseprijs? ? 
De volgende componenten zijn inbegrepen bij de maandelijkse leaseprijs:

o Houderschapsbelasting

o Reparaties, onderhoud en zomerbanden

o Schadeherstel en glasreparatie

o Allrisk verzekering met een eigen bijdrage

o Pechhulp Europa

o Vervangend vervoer na 24 uur

o BTW

De kosten van brandstof dient u wel zelf te betalen. Ook kosten voor parkeren, wassen van het voertuig, connectiviteitsabonnementen en updates van het navigatiesysteem (indien aanwezig in het voertuig en niet vergoed door de fabrikant), bekeuringen en tolgelden zijn voor uw eigen rekening. Dit kan in bepaalde gevallen ook gelden voor het tussen beurten door vervangen of aanvullen van olie, ruitenwisservloeistof en ruitenwissers. Neemt u in deze gevallen contact op met Bochane Lease. De volledige voorwaarden vindt u hier.

Hebben wijzigingen op het gebied van (houderschap-)belasting invloed op het maandbedrag? 
Het maandbedrag kan veranderen als gevolg van fiscale wijzigingen. Fiscale oorzaken zijn bijvoorbeeld wijzigingen van de houderschapsbelasting, assurantiebelasting of de btw. De houderschapsbelasting kan ook wijzigen wanneer u verhuist naar een andere provincie. Dit geldt overigens ook wanneer u een auto koopt. In onze algemene voorwaarden vindt u alles tot in detail terug.

Hoe hoog is mijn Eigen Bijdrage bij schade? 
Uw Eigen Bijdrage bij Wettelijke Aansprakelijkheid (WA) is €0,00 en uw Eigen Bijdrage bij Casco bedraagt €500,00. Indien het schadebedrag lager is dan uw Eigen Bijdrage, betaalt u alleen het bedrag van de schade en niet de volledige Eigen Bijdrage. Bij de eerste schade berekenen wij u slechts 50% van de eigen bijdrage door. (€250,00) Bij de tweede schade 75% (€375,00). Voor alle volgende schades brengen wij de volledige Eigen Bijdrage bij u in rekening. Doordat er een Eigen Bijdrage is, kunnen wij de premie laag houden. Bij excessief schadebeeld (meer dan 2 verwijtbare schades per jaar) is Bochane Lease gerechtigd de hoogte van het eigen risico voor de resterende looptijd van de overeenkomst naar boven bij te stellen. De volledige voorwaarden vindt u hier.

Hoe wordt er beoordeeld of het aangaan van een Private Lease contract voor mij financieel haalbaar is? 
Wij willen uiteraard voorkomen dat iemand maandelijkse verplichtingen aangaat die niet passen bij zijn of haar persoonlijke situatie. Wij accepteren daarom op basis van VFN normen (http://www.vfn.nl/consumenten/) waarbij wij gebruik maken van toetsing en registratie bij het BKR te Tiel.

Ik ben werkloos, kom ik in aanmerking voor Private Lease via Bochane Lease? 
Iedere aanvraag voor Private Lease wordt individueel beoordeeld. De financiële beoordeling hangt af van uw specifieke situatie en zal uitwijzen of u wel of niet in aanmerking komt voor Private Lease via Bochane Lease.

Waarom heb ik geen bijtelling bij een contract via Bochane Lease? 
Bijtelling is alleen van toepassing wanneer uw werkgever u een auto beschikbaar stelt en hiervoor de kosten op zich neemt. Omdat u het contract als privé persoon afsluit en de leasekosten zelf betaalt, is er dus geen sprake van bijtelling.

Kan iemand anders dan de contractant garant staan? 
Indien de aanvraag in de geautomatiseerde beoordeling wordt afgewezen vanwege onvoldoende inkomen, dan wordt de klant in de gelegenheid gesteld een borgsteller uit te nodigen om garant te staan voor de leaseaanvraag en mee te tekenen op het leasecontract. Ook de borgsteller wordt dan middels een uitnodiging per mail verzocht zijn gegevens (en die van de partner) in te vullen, waarna deze dezelfde geautomatiseerde beoordeling doorloopt..

Moet er een borg betaald worden bij het aangaan van een Private Lease contract? 
Nee, op dit private lease product is geen borg van toepassing.

Moet ik aan het einde van de contractperiode een slottermijn voldoen? 
Nee, er is bij Bochane Lease geen sprake van een slottermijn. Slechts de meer of minder gereden kilometers worden met u afgerekend en schades die niet onder reguliere gebruikersschades vallen. Een toelichting op aanvaardbare gebruikersschades vind u hier.

Er staat een BKR codering achter mijn naam, kom ik in aanmerking voor Bochane Lease? 
Iedere aanvraag voor Private Lease wordt individueel beoordeeld. Het BKR kent verschillende coderingen, ook positieve registraties. Het hangt af van de aard van de codering(en) en de financiële beoordeling van uw aanvraag of u wel of niet in aanmerking komt voor private lease via Bochane Lease.

Word ik geregistreerd bij het BKR? 
Bij het BKR worden alle particuliere kredieten hoger dan €250,00 en met een minimale looptijd van één maand geregistreerd. De kans is dus groot dat u al geregistreerd staat, bijvoorbeeld vanwege een hypotheek. Ondanks dat Private Lease geen krediet is, zal ook een Private Lease product worden geregistreerd bij het BKR onder een aangepaste code. Zo ook wanneer u een overeenkomst afsluit bij Bochane Lease. Uw overeenkomst wordt geregistreerd in het CKI-register (Centraal Krediet Informatiesysteem) van het BKR te Tiel. Registratie zal plaats vinden onder de code OA (operationele autolease). Vanuit stichting Keurmerk Private Lease is de hoogte van de registratie vastgesteld op 65% van de som van de leasetermijnen. Voorbeeld berekening: Stel, uw maandtermijn bedraagt €200,00 per maand gedurende 36 maanden. Het bedrag wat bij BKR geregistreerd wordt bedraagt in dit geval: 65% van €200,00 = € 130,00 €130,00 x 36 maanden = € 4.680,- Kijk voor meer informatie op www.bkr.nl.

Hoe verloopt een aanvraag voor Private Lease?

  1. Nadat u een aanvraag hebt gedaan via Bochane Lease zal deze worden doorgestuurd naar onze partner EDR Credit Services. U ontvangt hierna een bevestiging van de aanvraag per e-mail.
  2. EDR voert de (verplichte) financiële beoordeling uit. Om het u gemakkelijk te maken krijgt u toegang tot uw persoonlijke pagina in de portal van EDR.
  3. Nadat u alle gegevens heeft aangeleverd, zal EDR telefonisch contact met u opnemen. Wanneer de toetsing is afgerond informeert EDR u en Bochane Lease over de uitslag.
  4. Na een positieve terugkoppeling ontvangt u de overeenkomst, welke u kunt tekenen en terugsturen.
  5. Wanneer de door u getekende overeenkomst is ontvangen door Bochane Lease, bestellen wij de auto bij Bochane Groep, nadat de 14 dagen bedenktijd is verstreken.
  6. De dealer die uw auto zal leveren neemt contact met u op om met u de afspraak voor aflevering van uw nieuwe auto te maken.

Wat zijn de algemene voorwaarden van Bochane Lease? 
De algemene voorwaarden van Bochane Lease staan hier.

Mijn auto moet gerepareerd worden. Waar kan ik naar toe? 
U kunt uw auto ter reparatie aanbieden bij een vestiging van Bochane Groep.

Mijn auto heeft een onderhoudsbeurt nodig. Waar kan ik naar toe? 
U kunt een afspraak voor onderhoud plannen bij een vestiging van Bochane Groep.

Heb ik recht op vervangend vervoer bij onderhoud en/of reparatie? 
Indien de reparatie van uw auto langer dan 24 uur in beslag neemt en u uw auto dus al langer niet kunt gebruiken, biedt Bochane Lease u vanaf dat moment vervangend vervoer aan zonder bijkomende kosten.

Zijn alle kosten voor onderhoud en reparatie inbegrepen in het maandtarief? 
Al het reguliere onderhoud volgens onderhoudsschema en reparaties die u niet had kunnen voorzien of voorkomen, zijn inbegrepen. Het tussentijds vervangen of aanvullen van olie, ruitenwisservloeistof en ruitenwissers kan in bepaalde gevallen niet inbegrepen zijn. Neemt u in deze gevallen contact op met Bochane Lease. Voor meer informatie vindt u alle voorwaarden hier.

Waar kan ik heen voor reparatie van een lekke band? 
U kunt uw auto ter reparatie aanbieden bij een vestiging van Bochane Groep.

Bouw ik schadevrije jaren op wanneer ik een auto lease bij Bochane Lease? 
Ja. Indien u geen verwijtbare schades rijdt gedurende uw overeenkomst zal Bochane Lease uw opgebouwde schadevrije jaren bijhouden.

Heb ik recht op vervangend vervoer bij onderhoud of schade? 
Indien de reparatie van uw auto langer dan 24 uur in beslag neemt en u uw auto dus al langer niet kunt gebruiken, biedt Bochane Lease u vanaf dat moment vervangend vervoer aan zonder bijkomende kosten.

Is mijn auto overal verzekerd? 
Uw leaseauto is bijna in alle Europese landen verzekerd. Welke landen dit zijn vindt u terug op uw verzekeringsbewijs, ook wel bekend als de groene kaart. Meer informatie betreft de verzekering vindt u in onze verzekeringsvoorwaarden.

Er is schade aan mijn auto ontstaan. Wat nu? 
De verzekering van uw Private Lease auto is ondergebracht bij de verzekeraar Bovemij. Ingeval van een WA- of casco schade dient u Bovemij zo spoedig als redelijkerwijs mogelijk is telefonisch op de hoogte te stellen en dient u er voor te zorgen dat Bovemij binnen 48 uur na de melding een volledig ingevuld Europees Schadeformulier (SAF) van u heeft ontvangen.
Meld uw schade via:
– Telefoonnummer: 024 366 66 79
– Emailadres: schademeldingen@bovemij.nl 
– Postadres: Bovemij, Postbus 7000, 6503 GM te Nijmegen
Schadeherstel vindt altijd plaats via een vestiging van Bochane Groep.
Heeft u dringend hulp nodig bij schade of pech? Renault Route Service + is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar:
– Vanuit Nederland 0800 – 03 03
– Vanuit het buitenland 0031 (0)20 – 65 35 100

Wat gebeurt er bij total-loss? 
Bij total-loss wordt het contract beëindigd. Indien de schade niet bij een tegenpartij te verhalen is, wordt de eigen bijdrage Casco in rekening gebracht. Daarnaast wordt er een eindafrekening gemaakt met betrekking tot de meer of minder gereden kilometers. Uiteraard gaan wij met u in overleg hoe wij u in deze situatie zo goed mogelijk kunnen helpen.

Er zit een ster/barst in mijn ruit. Wat nu? 
Voor glasherstel kunt u contact opnemen met een vestiging van Bochane Groep.

Wat gebeurt er met mijn contract bij diefstal van de auto? 
Bij diefstal dient u hier zo spoedig mogelijk melding van te maken bij Bochane Lease en aangifte te doen bij de politie. Het contract wordt beëindigd indien de auto niet binnen 30 dagen na vermissing is teruggevonden. In dat geval wordt er een eindafrekening gemaakt met betrekking tot de meer of minder gereden kilometers. Uiteraard gaan wij met u in overleg hoe wij u in deze situatie zo goed mogelijk kunnen helpen. 

Voor alle details vindt u onze verzekeringsvoorwaarden hier.

Wat gebeurt er als ik de auto inlever met schade? 
De staat van de auto en de aanwezigheid van inleverschades wordt vastgelegd in een innamerapport, opgesteld door de vestiging van Bochane Groep waar u de auto inlevert. Reguliere gebruikersschades zijn acceptabel. Hiervoor ontvangt u geen factuur. Bij grotere schades die niet onder reguliere gebruikersschade vallen geldt de Eigen Bijdrage per schadegeval. Alle details vindt u terug in de inleverhandleiding.

Moet ik aan het einde van de contractperiode een slottermijn voldoen? 
Nee, er is bij Bochane Lease geen sprake van een slottermijn. Slechts de meer of minder gereden kilometers worden met u afgerekend en schades die niet onder reguliere gebruikersschades vallen. Een toelichting op aanvaardbare gebruikersschades vindt u hier.

Wordt de auto aan het einde van de contracttermijn mijn eigendom? 
Nee. Bochane Lease blijft eigenaar van de auto.

Is het mogelijk de auto aan het einde van het contract te kopen? 
Indien u geïnteresseerd bent om de auto over te kopen kunt u contact opnemen met de vestiging van Bochane Groep. Zij informeren u graag over de mogelijkheden. Uiteraard kunt u aan het einde van de contracttermijn ook een nieuw Private Leasecontract aangaan.

Waar lever ik mijn auto in aan het einde van het contract? 
Inleveren doet u bij de vestiging van Bochane Groep waar u de auto ook heeft opgehaald. Daar vindt ook de definitieve inname plaats.

Heb ik recht op pechhulp? 
Ja, pechhulp is inbegrepen bij Bochane Lease. Bij aflevering van uw nieuwe auto ontvangt u een berijdershandleiding met alle belangrijke (pechhulp) contactgegevens.

Ik rijd meer / minder dan afgesproken, en nu? 
Het kan natuurlijk voorkomen dat u meer of minder kilometers rijdt dan dat u in uw Private Lease contract op heeft laten nemen. Bochane Lease vindt het belangrijk dat u niet onnodig met onverwachte kosten wordt geconfronteerd. Om deze reden benaderen wij u eenmaal per jaar met het verzoek uw kilometerstand door te geven. Wanneer u meer of minder kilometers heeft gereden dan in het contract is opgenomen, dan worden deze jaarlijks met u afgerekend tegen de prijs welke op uw contract staat vermeld. Wanneer uw situatie wijzigt door bijvoorbeeld verhuizing of het wijzigen van werklocatie en u voorziet hierdoor een structurele wijziging in het aantal kilometers, dan kunt u contact opnemen met Bochane Lease. In overleg zullen wij u voorzien van een aangepast voorstel om onnodige kosten achteraf te voorkomen.

Mag ik onbeperkt rijden met mijn auto? 
Ja, echter houdt u er rekening mee dat jaarlijks de meer gereden kilometers met u afgerekend worden. Wij adviseren u uw kilometerstand regelmatig te controleren en deze jaarlijks op ons verzoek aan ons door te geven. Zie ook: Ik rijd meer / minder dan afgesproken, en nu?

Ik verhuis naar het buitenland. Kan ik mijn auto meenemen? 
Nee, dit kan helaas niet. Gedurende de looptijd van de overeenkomst dient u in Nederland woonachtig te zijn. Wij verzoeken u contact op te nemen met Bochane Lease.

Waar gaan mijn bekeuringen heen? 
Omdat het kenteken van de auto geregistreerd wordt op naam van de berijder c.q. contractant worden bekeuringen rechtstreeks naar de berijder verstuurd.

Hoe kan ik mijn maandtermijn betalen aan Bochane Lease? 
Betalingen worden altijd voldaan via automatische incasso.

Moet ik het maandtermijn vooraf of achteraf betalen? 
Het maandtermijn wordt altijd vooraf geïncasseerd.

Mijn eerste factuur is hoger dan het maandtermijn op mijn overeenkomst. Hoe kan dit? 
Bij Bochane Lease betaalt u altijd één maandtermijn vooruit. Dit betekent dus dat u betaalt voor de komende maand. Het kan zijn dat op de eerste factuur ook een resterend aantal dagen van de huidige maand van aflevering verwerkt staat. Uw eerst volgende maandfactuur zal dus overeenkomen met het maandtermijn op uw overeenkomst.

Wat moet ik doen wanneer mijn inkomen wijzigt? 
Bij een positieve wijziging in uw inkomen hoeft u niets te doen. Mocht uw inkomen negatief wijzigen, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wat gebeurt er wanneer ik kom te overlijden? 
Bij overlijden van de contractant wordt het contract kosteloos beëindigd. Indien de nabestaanden de overeenkomst wensen voort te zetten, dan kunnen zij contact opnemen met Bochane Lease. Deze aanvraag zal op dat moment opnieuw financieel beoordeeld worden en voortzetting van de overeenkomst zal afhankelijk zijn van de uitslag van deze beoordeling.

Ik heb een vraag over mijn betalingen 
Neem gerust contact met ons op. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tijdens kantooruren.

Ik heb een brief ontvangen over een betalingsachterstand 
We rekenen erop dat u alsnog uw betalingsverplichting aan ons nakomt. Kunt u de betalingsachterstand niet in één keer betalen? Neemt u dan vandaag nog contact met ons op, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Ik ben niet tevreden en wil een klacht uiten. Hoe doe ik dat? 
Bochane Lease streeft ernaar om iedere klant de best mogelijke service te bieden. Mocht het toch zo zijn dat u ergens niet tevreden over bent, dan kunt u hier onze klachtenregeling terug vinden. Wij dragen er zorg voor dat wij uw klacht serieus, vertrouwelijk en zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Daarnaast maken wij u er graag op attent dat wij zijn aangesloten bij Stichting Keurmerk Private Lease. Vanuit deze stichting is er een geschillencommissie waar u terecht kunt met uw klacht, wanneer u van mening bent dat Bochane Lease u niet naar tevredenheid heeft kunnen helpen. Meer informatie over de geschillencommissie van het keurmerk vindt u hier.

Welke modellen zijn er beschikbaar bij Bochane Lease? 
Kunt u uw gewenste model niet vinden? Neem dan contact op met Bochane Lease voor een offerte op maat.

Hoe gaat Bochane Lease om met mijn persoonlijke informatie? 
Hier kunt u onze privacyverklaring terug vinden.

Ik heb een vraag welke ik hier niet terug kan vinden 
Wanneer u contact opneemt met Bochane Lease staan wij u graag te woord.

Contactgegevens

De Smalle Zijde 20a
3903 LP Veenendaal
0850 – 48 04 03
info@bochanelease.nl

Bel ons

Bochane. Als je vooruit wil.

Heeft u vragen? Neem gerust contact op – wij staan u graag te woord!