Zaken omtrent het Coronavirus

Zijn jullie geopend?

Onze vestigingen blijven open, maar de gezondheid van onze medewerkers en klanten zijn nu onze primaire focus. Hiervoor hebben wij de volgende richtlijnen:

  • Het tijdelijk niet meer schudden van handen.
  • Het houden van minimaal 1,5 meter afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • Het strikt opvolgen van alle protocollen omtrent handen wassen.
  • Het gebruik van extra zeep, desinfecterende middelen en papieren doeken voor eenmalig gebruik.
  • Medewerkers met (milde) klachten mogen niet werken.
  • Het uitvoeren van extra schoonmaakrondes in de high-touch-gebieden.
  • Het niet meer aannemen van contant geld. Wij willen u vragen te betalen met uw pinpas.
  • Hoest u of bent u verkouden? Dan verzoeken wij u om op een andere manier in contact met ons te komen. U kunt bijvoorbeeld denken aan videogesprek, telefonisch gesprek of via de chat of e-mail.

Wij kunnen ons voorstellen dat bovenstaande afstandelijk overkomt, zo bedoelen wij het niet. Het is voor uw en onze veiligheid. We gaan hier zeer serieus mee om en gaan ervan uit dat ook u deze maatregelen in acht neemt.

Wat kunnen jullie voor mij betekenen in deze situatie?

Met iedereen die nu niet eenvoudig naar het werk kan, willen wij graag meedenken. Wij zijn bereid om tegen extra scherpe condities mobiliteit te leveren, zodat u nog steeds flexibel blijft. Naast het gereduceerde tarief van 40% korting op alle dag-, week- en weekendtarieven, geven wij nog eens 10% extra korting wanneer u een NS-businesskaart of vergelijkbaar kunt voorleggen. U huurt dan al een auto vanaf € 17,50 per dag. Onze collega’s zitten voor u klaar op de vestigingen om u te adviseren en te voorzien van een schone en veilige auto.

Hoe zit het met de hygiëne van de auto's?

Om zowel uw gezondheid als die van ons te waarborgen, worden onze auto’s extra gereinigd bij uitgifte en inname.

Hoest u, bent u verkouden of wilt u liever niet naar een van onze winkels komen?

Dan verzoeken wij u om op een andere manier in contact met ons te komen. U kunt bijvoorbeeld denken aan videogesprek, telefonisch gesprek of via de chat of e-mail. Onze medewerkers staan u graag te woord om een passende oplossing met u te bedenken.

Veelgestelde vragen over zakelijk leasen

Wat zijn de voorwaarden voor het verkrijgen van een leasecontract?

Het is belangrijk dat u een positieve BKR-registratie heeft. Daarnaast moet u een vast inkomen hebben en dit aan kunnen tonen.

Vanaf welke leeftijd mag ik een auto leasen?

U moet allereerst in het bezit zijn van een rijbewijs. Daarnaast moet u een positieve BKR en een vast inkomen hebben. De minimale leeftijd is 18 jaar. Wanneer u echter onder de 21 bent of korter dan één jaar in het bezit bent van een rijbewijs geldt er mogelijk een ander tarief voor het eigen risico.

Wat zijn de voordelen van zakelijk leasen?

U leaset bij ons altijd de nieuwste auto’s tegen een vast bedrag per maand. U weet dus precies waar u aan toe bent. Binnen die vaste prijs zit ook nog eens een groot aantal zaken inbegrepen. Ook biedt Bochane een haal-en-brengservice tegen een gereduceerd tarief. En niet te vergeten: wij bieden een snelle service, zodat u diezelfde dag nog rondrijdt in uw leaseauto.

Bestelling en levering

Kan ik een proefrit maken met een vergelijkbaar model?

Ja, dit is mogelijk. Bochane Lease helpt u graag verder.

Op welke naam wordt het kenteken geregistreerd?

Het kenteken wordt middels RTL-registratie op uw persoonlijke gegevens geregistreerd (indien u als contractant vermeld staat). Hiervoor hebben wij een kopie van uw geldige Nederlands rijbewijs nodig. Iedereen dient voorzichtig om te gaan met zijn of haar identiteit. Wij willen u er graag op wijzen dat het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties een app heeft ontwikkeld om een veilige kopie van uw identiteitsbewijs te maken. Download de app “KopieID” in de App Store, Play Store of de Windows Phone Store. Let op dat u alleen uw BSN-nummer verwijdert. Uw rijbewijsnummer dient zichtbaar te blijven.

Rijdt u de auto zakelijk, dan wordt het kenteken geregistreerd op de bedrijfsnaam.

Kan ik opties of accessoires toevoegen?

Ja, dat kan bij Bochane Lease. Een vestiging van de Bochane Groep adviseert u graag over alle mogelijkheden op het gebied van opties en accessoires.

Ik heb nog niets vernomen, maar ik heb wel alle documenten opgestuurd ter beoordeling van mijn aanvraag. Kan ik met iemand in contact komen of de huidige status?

Heeft u vragen over de status van uw beoordeling, dan kunt u contact opnemen met Bochane Lease via telefoonnummer 0850 – 48 04 03 of per e-mail info@bochanelease.nl. Bochane Lease is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08.30 tot 17.30 uur.

Zit ik meteen vast aan het leasecontract na ondertekening?

Nee, op het moment dat u de leaseovereenkomst tekent, heeft u een bedenktijd van 14 dagen. Na het verstrijken van deze bedenktijd, bestelt Bochane Lease uw nieuwe auto bij de vestiging van Bochane Groep.

Wat als ik snel over mijn nieuwe auto wil beschikken?

Er kunnen natuurlijk altijd redenen zijn waarom u uw nieuwe auto op korte termijn nodig hebt. Mocht u zeker weten dat u geen 14 dagen bedenktijd nodig hebt, dan kunt u een aanvullende verklaring ondertekenen bij Bochane Lease.

Hoeveel tijd zit er tussen de bestelling en aflevering van de auto?

Na goedkeuring van uw aanvraag en het verstrijken van de wettelijke bedenktermijn, bestelt Bochane Lease uw nieuwe auto bij de vestiging van de Bochane Groep. Uw dealer informeert u graag over levertijden en maakt met u een afspraak voor aflevering van uw nieuwe auto.

Waar kan ik de auto ophalen?

Bochane Lease bestelt uw nieuwe auto bij de vestiging van Bochane Groep. Uw dealer zal met u een geschikt moment plannen voor de aflevering van uw nieuwe auto.

Contracten en voorwaarden

Kan ik nadat ik het leasecontract heb ondertekend nog van het leasecontract afzien?

Ja, dat kan. U heeft namelijk 14 dagen bedenktijd. Dit betekent dat u een leasecontract kosteloos kunt ontbinden tot 14 dagen nadat Bochane Lease het door u ondertekende leasecontract heeft ontvangen.

Is het mogelijk het contract tussentijds te beëindigen?

Ja, dat is mogelijk. De opzeggingsvergoeding wordt op twee verschillende manieren berekend:
Manier 1
De opzeggingsvergoeding is het vaste percentage van 40% van de gezamenlijke termijnbedragen die u zonder de opzegging nog zou moeten betalen.
Manier 2
De opzeggingsvergoeding is het verschil tussen de gezamenlijke termijnbedragen die u hebt betaald en nog moet betalen tot het moment van opzegging en de gezamenlijke – hogere – termijnbedragen die u tot dat moment had moeten betalen als u direct de leaseovereenkomst voor de kortere duur was aangegaan.
De laagste van deze twee opzeggingsvergoedingen is de opzeggingsvergoeding die u dient te betalen.
Rekenvoorbeeld 1
Het termijnbedrag is € 200,-. De overeengekomen leaseperiode is 36 maanden. U zegt op tegen het begin van de 25e maand.
Manier 1
Zonder de opzegging zou u aan termijnbedragen nog 12 maanden vermenigvuldigd met € 200,- is € 2.400,- moeten betalen. De opzeggingsvergoeding bedraagt dus 40% van € 2.400,- is € 960,-.
Manier 2
Het leasetarief gebaseerd op een looptijd van 24 maanden was, ten tijde van het aangaan van uw leaseovereenkomst, € 250,- per maand. Het verschil in leasetarief dat u heeft betaald op basis van 36 maanden ten opzichte van het leasetarief gebaseerd op 24 maanden, is € 50,- per maand.
De opzeggingsvergoeding bedraagt dus € 50,- vermenigvuldigd met de reeds verstreken looptijd van 24 maanden is € 1.200,-.
In dit geval is de opzegginsvergoeding zoals berekend op manier 1 het laagst. Dit is de opzeggingsvergoeding die u dient te betalen.

Kan het maandbedrag tijdens de looptijd wijzigen?

Het maandbedrag zal niet veranderen, tenzij er fiscale wijzigingen optreden (bijvoorbeeld een wijziging van de houderschapsbelasting, btw, de assurantiebelasting of de invoering van een nieuwe belasting). Dit geldt overigens ook als u een auto koopt. Het bedrag op de offerte is het maandbedrag gedurende de gehele looptijd. Wel kan het gebeuren dat u meer of minder kilometers rijdt dan u van te voren had verwacht. Dit kan dan aanleiding geven het jaarkilometrage in uw overeenkomst te wijzigen. Wij hanteren de algemene voorwaarden vanuit het Keurmerk. In onze aanvullende voorwaarden vindt u extra informatie.

Wat zit er bij de leaseprijs inbegrepen?

De volgende componenten zijn inbegrepen bij de maandelijkse leaseprijs:

– Houderschapsbelasting
– Reparaties, onderhoud en zomerbanden
– Schadeherstel en glasreparatie
– Allrisk verzekering met een eigen bijdrage
– Pechhulp Europa
– Vervangend vervoer na 24 uur
– BTW

De kosten van brandstof dient u wel zelf te betalen. Ook kosten voor parkeren, wassen van het voertuig, connectiviteitsabonnementen en updates van het navigatiesysteem (indien aanwezig in het voertuig en niet vergoed door de fabrikant), bekeuringen en tolgelden zijn voor uw eigen rekening. Dit kan in bepaalde gevallen ook gelden voor het tussen beurten door vervangen of aanvullen van olie, ruitenwisservloeistof en ruitenwissers. Neemt u in deze gevallen contact op met Bochane Lease. Wij hanteren de algemene voorwaarden vanuit het Keurmerk. In onze aanvullende voorwaarden vindt u extra informatie.

Hebben wijzigingen op het gebied van (houderschap-)belasting invloed op het maandbedrag?

Het maandbedrag kan veranderen als gevolg van fiscale wijzigingen. Fiscale oorzaken zijn bijvoorbeeld wijzigingen van de houderschapsbelasting, assurantiebelasting of de btw. De houderschapsbelasting kan ook wijzigen wanneer u verhuist naar een andere provincie. Dit geldt overigens ook wanneer u een auto koopt. Wij hanteren de algemene voorwaarden vanuit het Keurmerk. In onze aanvullende voorwaarden vindt u extra informatie.

Hoe hoog is mijn eigen risico bij schade?

Uw Eigen Bijdrage bij Wettelijke Aansprakelijkheid (WA) is €0,00 en uw Eigen Bijdrage bij Casco bedraagt €500,00. Indien het schadebedrag lager is dan uw Eigen Bijdrage, betaalt u alleen het bedrag van de schade en niet de volledige Eigen Bijdrage. Bij de eerste schade berekenen wij u slechts 50% van de eigen bijdrage door. (€250,00) Bij de tweede schade 75% (€375,00). Voor alle volgende schades brengen wij de volledige Eigen Bijdrage bij u in rekening. Doordat er een Eigen Bijdrage is, kunnen wij de premie laag houden. Bij excessief schadebeeld (meer dan 2 verwijtbare schades per jaar) is Bochane Lease gerechtigd de hoogte van het eigen risico voor de resterende looptijd van de overeenkomst naar boven bij te stellen. Wij hanteren de algemene voorwaarden vanuit het Keurmerk. In onze aanvullende voorwaarden vindt u extra informatie.

Hoeveel bijtelling betaal ik als ik zakelijk lease?

Er zijn in Nederland twee soorten bijtelling: 8% en 22%. Als u een auto wilt leasen met zo min mogelijk bijtelling, dan komt u uit bij de 8% bijtelling. De bijtelling van 8% geldt alleen voor auto’s met een CO2-uitstootnorm van 0 gram/km en tot een fiscale waarde van €45.000,-. Auto’s die hieronder vallen zijn alleen de volledig elektrische auto’s. Wilt u meer weten over 8% bijtelling, klik dan hier.

Voor de rest van de auto’s betaalt u in Nederland 22% bijtelling. Wilt u meer weten over 22% bijtelling, klik dan hier.

Hoe lang betaal ik bijtelling?

Het bijtellingspercentage dat geldt bij de eerste ingebruikname van de auto blijft 60 maanden van toepassing. Dit wordt gerekend vanaf de eerste dag van de maand volgend op de eerste ingebruikname. Eigenaar- en gebruikerswisselingen zijn hierbij niet relevant.

Moet ik altijd bijtelling betalen?

Als de zakelijke leaseauto niet of minder dan 500 km per jaar privé gebruikt wordt, dan hoeft er geen bijtelling gerekend te worden. Dit moet echter wel aantoonbaar zijn. Dit betekent dat u in de meeste gevallen een sluitende rittenregistratie moet bijhouden. Heeft u een private shortleasecontract, dan hoeft u géén bijtelling te betalen en betaalt u gewoon een vast bedrag per maand.

Wat zijn de fiscale voordelen van zakelijk leasen?

U bent economisch eigenaar van de auto tijdens de looptijd van het contract. De gefactureerde BTW kunt u terugvorderen bij de aangifte omzetbelasting. Ook kunt u gebruik maken van de rente- en afschrijvingskosten die fiscaal aftrekbaar zijn.

Kan iemand anders dan de contractant garant staan?

Indien de aanvraag in de geautomatiseerde beoordeling wordt afgewezen vanwege onvoldoende inkomen, dan wordt de klant in de gelegenheid gesteld een borgsteller uit te nodigen om garant te staan voor de leaseaanvraag en mee te tekenen op het leasecontract. Ook de borgsteller wordt dan middels een uitnodiging per mail verzocht zijn gegevens (en die van de partner) in te vullen, waarna deze dezelfde geautomatiseerde beoordeling doorloopt.

Moet ik aan het einde van de contractperiode een slottermijn voldoen?

Nee, er is bij Bochane Lease geen sprake van een slottermijn. Slechts de meer of minder gereden kilometers worden met u afgerekend en schades die niet onder reguliere gebruikersschades vallen. Een toelichting op aanvaardbare gebruikersschades vind u hier.

Er staat een BKR codering achter mijn naam, kom ik in aanmerking voor Bochane Lease?

Iedere aanvraag voor Private Lease wordt individueel beoordeeld. Het BKR kent verschillende coderingen, ook positieve registraties. Het hangt af van de aard van de codering(en) en de financiële beoordeling van uw aanvraag of u wel of niet in aanmerking komt voor private lease via Bochane Lease.

Word ik geregistreerd bij het BKR?

Bij het BKR worden alle particuliere kredieten hoger dan €250,00 en met een minimale looptijd van één maand geregistreerd. De kans is dus groot dat u al geregistreerd staat, bijvoorbeeld vanwege een hypotheek. Ondanks dat Private Lease geen krediet is, zal ook een Private Lease product worden geregistreerd bij het BKR onder een aangepaste code. Zo ook wanneer u een overeenkomst afsluit bij Bochane Lease. Uw overeenkomst wordt geregistreerd in het CKI-register (Centraal Krediet Informatiesysteem) van het BKR te Tiel. Registratie zal plaats vinden onder de code OA (operationele autolease). Vanuit stichting Keurmerk Private Lease is de hoogte van de registratie vastgesteld op 65% van de som van de leasetermijnen. Voorbeeld berekening: Stel, uw maandtermijn bedraagt €200,00 per maand gedurende 36 maanden. Het bedrag wat bij BKR geregistreerd wordt bedraagt in dit geval: 65% van €200,00 = € 130,00 €130,00 x 36 maanden = € 4.680,- Kijk voor meer informatie op www.bkr.nl.

Wat zijn de algemene voorwaarden van Bochane Lease?

 

 

Reparatie en onderhoud

Mijn auto moet gerepareerd worden. Waar kan ik naar toe?

U kunt uw auto ter reparatie aanbieden bij een vestiging van Bochane Groep.

Mijn auto heeft een onderhoudsbeurt nodig. Waar kan ik naar toe?

U kunt een afspraak voor onderhoud plannen bij een vestiging van Bochane Groep.

Heb ik recht op vervangend vervoer bij onderhoud en/of reparatie?

Indien de reparatie van uw auto langer dan 24 uur in beslag neemt en u uw auto dus al langer niet kunt gebruiken, biedt Bochane Lease u vanaf dat moment vervangend vervoer aan zonder bijkomende kosten.

Zijn alle kosten voor onderhoud en reparatie inbegrepen in het maandtarief?

Al het reguliere onderhoud volgens onderhoudsschema en reparaties die u niet had kunnen voorzien of voorkomen, zijn inbegrepen. Het tussentijds vervangen of aanvullen van olie, ruitenwisservloeistof en ruitenwissers kan in bepaalde gevallen niet inbegrepen zijn. Neemt u in deze gevallen contact op met Bochane Lease. Wij hanteren de algemene voorwaarden vanuit het Keurmerk. In onze aanvullende voorwaarden vindt u extra informatie.

Waar kan ik heen voor reparatie van een lekke band?

 

U kunt uw auto ter reparatie aanbieden bij een vestiging van Bochane Groep.

 

Verzekeringen en Schade

Is de auto all-risk verzekerd?

Ja, de auto is all-risk verzekerd.

Bouw ik schadevrije jaren op wanneer ik een auto lease bij Bochane Lease?

Ja. Indien u geen verwijtbare schades rijdt gedurende uw overeenkomst zal Bochane Lease uw opgebouwde schadevrije jaren bijhouden.

Heb ik recht op vervangend vervoer bij onderhoud of schade?

Indien de reparatie van uw auto langer dan 24 uur in beslag neemt en u uw auto dus al langer niet kunt gebruiken, biedt Bochane Lease u vanaf dat moment vervangend vervoer aan zonder bijkomende kosten.

Is mijn auto overal verzekerd?

Uw leaseauto is bijna in alle Europese landen verzekerd. Welke landen dit zijn vindt u terug op uw verzekeringsbewijs, ook wel bekend als de groene kaart. Wij hanteren de algemene voorwaarden vanuit het Keurmerk. In onze aanvullende voorwaarden vindt u extra informatie.

Er is schade aan mijn auto ontstaan. Wat nu?

De verzekering van uw Private Lease auto is ondergebracht bij de verzekeraar Bovemij. Ingeval van een WA- of casco schade dient u Bovemij zo spoedig als redelijkerwijs mogelijk is telefonisch op de hoogte te stellen en dient u er voor te zorgen dat Bovemij binnen 48 uur na de melding een volledig ingevuld Europees Schadeformulier (SAF) van u heeft ontvangen.
Meld uw schade via:

– Telefoonnummer: 024 366 66 79
– Emailadres: schademeldingen@bovemij.nl
– Postadres: Bovemij, Postbus 7000, 6503 GM te Nijmegen

Schadeherstel vindt altijd plaats via een vestiging van Bochane Groep.
Heeft u dringend hulp nodig bij schade of pech? Renault Route Service + is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar:

– Vanuit Nederland 0800 – 03 03
– Vanuit het buitenland 0031 (0)20 – 65 35 100

Wat gebeurt er als de auto total-loss is?

Bij total-loss wordt het contract beëindigd. Indien de schade niet bij een tegenpartij te verhalen is, wordt de eigen bijdrage Casco in rekening gebracht. Daarnaast wordt er een eindafrekening gemaakt met betrekking tot de meer of minder gereden kilometers. Uiteraard gaan wij met u in overleg hoe wij u in deze situatie zo goed mogelijk kunnen helpen.

Er zit een ster/barst in mijn ruit. Wat nu?

Voor glasherstel kunt u contact opnemen met een vestiging van Bochane Groep.

Wat gebeurt er met mijn contract bij diefstal?

Bij diefstal dient u hier zo spoedig mogelijk melding van te maken bij Bochane Lease en aangifte te doen bij de politie. Het contract wordt beëindigd indien de auto niet binnen 30 dagen na vermissing is teruggevonden. In dat geval wordt er een eindafrekening gemaakt met betrekking tot de meer of minder gereden kilometers. Uiteraard gaan wij met u in overleg hoe wij u in deze situatie zo goed mogelijk kunnen helpen.

Einde contractperiode en inname

Wat gebeurt er als ik de auto inlever met schade?

De staat van de auto en de aanwezigheid van inleverschades wordt vastgelegd in een innamerapport, opgesteld door de vestiging van Bochane Groep waar u de auto inlevert. Reguliere gebruikersschades zijn acceptabel. Hiervoor ontvangt u geen factuur. Bij grotere schades die niet onder reguliere gebruikersschade vallen geldt de Eigen Bijdrage per schadegeval. Alle details vindt u terug in de inleverhandleiding.

Moet ik aan het einde van de contractperiode een slottermijn voldoen?

Nee, er is bij Bochane Lease geen sprake van een slottermijn. Slechts de meer of minder gereden kilometers worden met u afgerekend en schades die niet onder reguliere gebruikersschades vallen. Een toelichting op aanvaardbare gebruikersschades vindt u hier.

Wordt de auto aan het einde van de contracttermijn mijn eigendom?

Nee. Bochane Lease blijft eigenaar van de auto.

Waar lever ik mijn auto in aan het einde van het contract?

 

Inleveren doet u bij de vestiging van Bochane Groep waar u de auto ook heeft opgehaald. Daar vindt ook de definitieve inname plaats.

 

Tijdens de contractperiode

Heb ik recht op pechhulp?

Ja, pechhulp is inbegrepen bij Bochane Lease. Bij aflevering van uw nieuwe auto ontvangt u een berijdershandleiding met alle belangrijke (pechhulp) contactgegevens.

Ik rijd meer / minder dan afgesproken, en nu?

Het kan natuurlijk voorkomen dat u meer of minder kilometers rijdt dan dat u in uw Private Lease contract op heeft laten nemen. Bochane Lease vindt het belangrijk dat u niet onnodig met onverwachte kosten wordt geconfronteerd. Om deze reden benaderen wij u eenmaal per jaar met het verzoek uw kilometerstand door te geven. Wanneer u meer of minder kilometers heeft gereden dan in het contract is opgenomen, dan worden deze jaarlijks met u afgerekend tegen de prijs welke op uw contract staat vermeld. Wanneer uw situatie wijzigt door bijvoorbeeld verhuizing of het wijzigen van werklocatie en u voorziet hierdoor een structurele wijziging in het aantal kilometers, dan kunt u contact opnemen met Bochane Lease. In overleg zullen wij u voorzien van een aangepast voorstel om onnodige kosten achteraf te voorkomen.

Mag ik onbeperkt rijden met mijn auto?

Ja, echter houdt u er rekening mee dat jaarlijks de meer gereden kilometers met u afgerekend worden. Wij adviseren u uw kilometerstand regelmatig te controleren en deze jaarlijks op ons verzoek aan ons door te geven. Zie ook: Ik rijd meer / minder dan afgesproken, en nu?

Ik verhuis naar het buitenland. Kan ik mijn auto meenemen?

Nee, dit kan helaas niet. Gedurende de looptijd van de overeenkomst dient u in Nederland woonachtig te zijn. Wij verzoeken u contact op te nemen met Bochane Lease.

Waar gaan mijn bekeuringen heen?

Omdat het kenteken van de auto geregistreerd wordt op naam van de berijder c.q. contractant worden bekeuringen rechtstreeks naar de berijder verstuurd.

Hoe kan ik mijn maandtermijn betalen aan Bochane Lease?

Betalingen worden altijd voldaan via automatische incasso.

Moet ik het maandtermijn vooraf of achteraf betalen?

Het maandbedrag wordt altijd achteraf geïncasseerd.

Mijn eerste factuur is hoger dan het maandtermijn op mijn overeenkomst. Hoe kan dit?

Bij Bochane Lease betaalt u altijd één maandtermijn vooruit. Dit betekent dus dat u betaalt voor de komende maand. Het kan zijn dat op de eerste factuur ook een resterend aantal dagen van de huidige maand van aflevering verwerkt staat. Uw eerst volgende maandfactuur zal dus overeenkomen met het maandtermijn op uw overeenkomst.

Wat moet ik doen wanneer mijn inkomen wijzigt?

Bij een positieve wijziging in uw inkomen hoeft u niets te doen. Mocht uw inkomen negatief wijzigen, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wat gebeurt er wanneer ik kom te overlijden?

Bij overlijden van de contractant wordt het contract kosteloos beëindigd. Indien de nabestaanden de overeenkomst wensen voort te zetten, dan kunnen zij contact opnemen met Bochane Lease. Deze aanvraag zal op dat moment opnieuw financieel beoordeeld worden en voortzetting van de overeenkomst zal afhankelijk zijn van de uitslag van deze beoordeling.

Ik heb een vraag over mijn betalingen

Neem gerust contact met ons op. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tijdens kantooruren.

Ik heb een brief ontvangen over een betalingsachterstand

We rekenen erop dat u alsnog uw betalingsverplichting aan ons nakomt. Kunt u de betalingsachterstand niet in één keer betalen? Neemt u dan vandaag nog contact met ons op, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Ik ben niet tevreden en wil een klacht uiten. Hoe doe ik dat?

 

Bochane Lease streeft ernaar om iedere klant de best mogelijke service te bieden. Mocht het toch zo zijn dat u ergens niet tevreden over bent, dan kunt u hier onze klachtenregeling terug vinden. Wij dragen er zorg voor dat wij uw klacht serieus, vertrouwelijk en zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Daarnaast maken wij u er graag op attent dat wij zijn aangesloten bij Stichting Keurmerk Private Lease. Vanuit deze stichting is er een geschillencommissie waar u terecht kunt met uw klacht, wanneer u van mening bent dat Bochane Lease u niet naar tevredenheid heeft kunnen helpen. Meer informatie over de geschillencommissie van het keurmerk vindt u hier.